Looking For Anything Specific?

مهر طالبان افغانستان : ۳۵ عضو گروه طالبان در افغانستان کشته شدند - ایرنا - به علت ازدحام در فرودگاه کابل برای سوار شدن به هواپیما برای خروج از افغانستان،.

مهر طالبان افغانستان : ۳۵ عضو گروه طالبان در افغانستان کشته شدند - ایرنا - به علت ازدحام در فرودگاه کابل برای سوار شدن به هواپیما برای خروج از افغانستان،.. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. سقوط شهرهای بزرگ افغانستان از قندهار تا هرات و غزنی/فقط سه‌شهر به دست دولت اشرف غنی است/عکس. بنابراین جنگ داخلی بعدی میان طالبان و متحدان شمالی.

خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای ۶ کشور مجاور برسد. شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب افغانستان به دست طالبان افتاد. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را فرهاد غظیمی، والی بلخ می‌گوید که طالبان بامداد روز شنبه از طرف شمال و غرب. اندیشه و رفتار طالبان بر تفسیر سنتی و بدون نرمش از شریعت اسلام (دیوبندی، سلفی و وهابی) و مقررات سخت‌گیرانه قبیله‌ای پشتون استوار است. طالبان کنترل کاخ ریاست جمهوری افغانستان را بدست گرفت.

اشرف‌غنی با هیأت مذاکره‌کننده افغانستان با طالبان دیدار ...
اشرف‌غنی با هیأت مذاکره‌کننده افغانستان با طالبان دیدار ... from media.mehrnews.com
شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب افغانستان به دست طالبان افتاد. طالبان در گردنه های کابل با احمد شاه مسعود مذاکره کردند اما او شرایط طالبان را نپذیرفت و به کوهستان شمالی عقب نشینی کرد. سقوط شهرهای بزرگ افغانستان از قندهار تا هرات و غزنی/فقط سه‌شهر به دست دولت اشرف غنی است/عکس. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. اندیشه و رفتار طالبان بر تفسیر سنتی و بدون نرمش از شریعت اسلام (دیوبندی، سلفی و وهابی) و مقررات سخت‌گیرانه قبیله‌ای پشتون استوار است. افغانستان میں 20 سال بعد طالبان کی واپسی جہاں عالمی برادری کے لیے اہمیت کی حامل ہے وہیں آئیے ایک نظر ڈالتے ہیں کہ افغانستان کے طالبان کے کنٹرول میں جانے پر کس بین. به گزارش شفقنا از مهر، در پی سقوط کابل پایتخت افغانستان به دست طالبان و فرار اشرف غنی رییس جمهور این کشور، شورای امنیت هم اکنون در حال برگزاری نشستی ویژه پیرامون. خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای ۶ کشور مجاور برسد.

به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن.

ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان. در پی تشدید حملات طالبان، شهر مزارشریف در شمال افغانستان سقوط کرد. پیرو وقوع ناآرامی های اخیر در کشور افغانستان و پناه آوردن آوارگان افغانستانی به مرز میلک واقع در شهرستان. محمد نعیم اعلام کرده که طالبان برای اداره کشور آماده گفت‌وگو با شخصیت‌های افغان و جامعه جهانی است. ولی با توجه به خروج اشرف غنی از افغانستان، طالبان گفت وارد کابل می شود و نیازی به. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت آلمان از گروه طالبان خواست تا ضمن نشان دادن خویشتنداری، از جان شهروندان افغانستان حفاظت کرده و از دسترسی آنها به کمک‌های. سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. طالبان پیشتر گفته بود قصد ندارد به زور پایتخت را تصرف کند و منتظر دولت انتقالی می ماند. متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است. دفتر کابلآخرین تحولات افغانستان؛ آیا دولت غنی به خط پایان نزدیک شده است؟ طالبان کنترل کاخ ریاست جمهوری افغانستان را بدست گرفت. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. افغانستان میں 20 سال بعد طالبان کی واپسی جہاں عالمی برادری کے لیے اہمیت کی حامل ہے وہیں آئیے ایک نظر ڈالتے ہیں کہ افغانستان کے طالبان کے کنٹرول میں جانے پر کس بین.

افغانستان بر این باور است که از طریق کنترل آب‌های خروجی‌اش به سمت ایران قادر است رفتار و تصمیمات سیاسی ایران در زمینه فروش نفت ارزان و پذیرش مهاجران را کنترل کند. امشب، ۴میزان/مهر، طالبان در بغل گوش دولت افغانستان در منطقه کمپنی کابل اقدام با بازرسی موترها کردند ansar news agency. به علت ازدحام در فرودگاه کابل برای سوار شدن به هواپیما برای خروج از افغانستان،. دلیل شکست ارتش افغانستان در برابر طالبان. چک اعلام کرد تصمیم دارد با نامساعد شدن اوضاع امنیتی افغانستان دیپلمات‌هایش را از کابل خارج کند و.

مهر - درگیری میان نیروهای دولتی افغانستان و طالبان در ...
مهر - درگیری میان نیروهای دولتی افغانستان و طالبان در ... from sahebkhabar.ir
رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. چک اعلام کرد تصمیم دارد با نامساعد شدن اوضاع امنیتی افغانستان دیپلمات‌هایش را از کابل خارج کند و. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. سقوط شهرهای بزرگ افغانستان از قندهار تا هرات و غزنی/فقط سه‌شهر به دست دولت اشرف غنی است/عکس. سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهوری افغانستان می‌گوید طالبان مذاکرات فعلی میان دولت و آن گروه را به بن‌بست کشاندند. ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند.

ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و مدیر سابق سیا، تشدید کنترل طالبان بر افغانستان را برای.

سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. طالبان پیشتر گفته بود قصد ندارد به زور پایتخت را تصرف کند و منتظر دولت انتقالی می ماند. متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است. چک اعلام کرد تصمیم دارد با نامساعد شدن اوضاع امنیتی افغانستان دیپلمات‌هایش را از کابل خارج کند و. امشب، ۴میزان/مهر، طالبان در بغل گوش دولت افغانستان در منطقه کمپنی کابل اقدام با بازرسی موترها کردند ansar news agency. سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهوری افغانستان می‌گوید طالبان مذاکرات فعلی میان دولت و آن گروه را به بن‌بست کشاندند. سخنگوی طالبان مدعی تصرف «مزار وزرای ضعیف رأی اعتماد مجلس را نمی‌گیرند/ بازگشایی حضوری مدارس در مهر محقق به نظر نمی‌رسد. دلیل شکست ارتش افغانستان در برابر طالبان. به گزارش شفقنا از مهر، در پی سقوط کابل پایتخت افغانستان به دست طالبان و فرار اشرف غنی رییس جمهور این کشور، شورای امنیت هم اکنون در حال برگزاری نشستی ویژه پیرامون. دفتر کابلآخرین تحولات افغانستان؛ آیا دولت غنی به خط پایان نزدیک شده است؟ ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و مدیر سابق سیا، تشدید کنترل طالبان بر افغانستان را برای. افغانستان بر این باور است که از طریق کنترل آب‌های خروجی‌اش به سمت ایران قادر است رفتار و تصمیمات سیاسی ایران در زمینه فروش نفت ارزان و پذیرش مهاجران را کنترل کند. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل.

به علت ازدحام در فرودگاه کابل برای سوار شدن به هواپیما برای خروج از افغانستان،. متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است. طالبان کنترل کاخ ریاست جمهوری افغانستان را بدست گرفت. شهر مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است.

مهر - طالبان کنترل رادیو و تلویزیون ملی افغانستان را در ...
مهر - طالبان کنترل رادیو و تلویزیون ملی افغانستان را در ... from sahebkhabar.ir
ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و مدیر سابق سیا، تشدید کنترل طالبان بر افغانستان را برای. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت آلمان از گروه طالبان خواست تا ضمن نشان دادن خویشتنداری، از جان شهروندان افغانستان حفاظت کرده و از دسترسی آنها به کمک‌های. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. اندیشه و رفتار طالبان بر تفسیر سنتی و بدون نرمش از شریعت اسلام (دیوبندی، سلفی و وهابی) و مقررات سخت‌گیرانه قبیله‌ای پشتون استوار است. شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب افغانستان به دست طالبان افتاد. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. سخنگوی طالبان مدعی تصرف «مزار وزرای ضعیف رأی اعتماد مجلس را نمی‌گیرند/ بازگشایی حضوری مدارس در مهر محقق به نظر نمی‌رسد. دفتر کابلآخرین تحولات افغانستان؛ آیا دولت غنی به خط پایان نزدیک شده است؟

متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت آلمان از گروه طالبان خواست تا ضمن نشان دادن خویشتنداری، از جان شهروندان افغانستان حفاظت کرده و از دسترسی آنها به کمک‌های. طالبان در گردنه های کابل با احمد شاه مسعود مذاکره کردند اما او شرایط طالبان را نپذیرفت و به کوهستان شمالی عقب نشینی کرد. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. بنابراین جنگ داخلی بعدی میان طالبان و متحدان شمالی. در پی تشدید حملات طالبان، شهر مزارشریف در شمال افغانستان سقوط کرد. دفتر کابلآخرین تحولات افغانستان؛ آیا دولت غنی به خط پایان نزدیک شده است؟ ولی با توجه به خروج اشرف غنی از افغانستان، طالبان گفت وارد کابل می شود و نیازی به. شریعت بر جهان تسلط پیدا می کند؛ بیش از آنچه در اسلام تاکید شده، برای زنان حق قائل خواهیم شد! چک اعلام کرد تصمیم دارد با نامساعد شدن اوضاع امنیتی افغانستان دیپلمات‌هایش را از کابل خارج کند و. افغانستان میں 20 سال بعد طالبان کی واپسی جہاں عالمی برادری کے لیے اہمیت کی حامل ہے وہیں آئیے ایک نظر ڈالتے ہیں کہ افغانستان کے طالبان کے کنٹرول میں جانے پر کس بین. اندیشه و رفتار طالبان بر تفسیر سنتی و بدون نرمش از شریعت اسلام (دیوبندی، سلفی و وهابی) و مقررات سخت‌گیرانه قبیله‌ای پشتون استوار است. دلیل شکست ارتش افغانستان در برابر طالبان. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است.

شهر مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد طالبان افغانستان. سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهوری افغانستان می‌گوید طالبان مذاکرات فعلی میان دولت و آن گروه را به بن‌بست کشاندند.

Posting Komentar

0 Komentar